Vraag, suggestie, klacht of compliment

Bij Antes staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van je terug horen hoe jij onze zorg ervaart. Aandacht voor je klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag je mening over de behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten.

Antes gaat zorgvuldig met jouw gegevens om. De Wet Bescherming Persoonsgegevens voorziet in een aantal rechten voor patiënten wat betreft de verwerking van hun gegevens. Zie ook onze disclaimer over het privacyreglement van Parnassia Groep of bekijk informatie over jouw rechten.

Deel jouw ervaringen op de volgende manieren met ons:

Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag

Klachten over uw behandeling

Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Ben jij niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.

Registratie

Meld ons je vraag, klacht, compliment of suggestie. Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat de klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van de klacht of suggestie.

Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.