Cliëntenraad

De cliëntenraad van Antes komt op voor de gemeenschappelijke belangen van cliënten van Antes.

Wat doet de cliëntenraad?

De cliëntenraad wil dat cliënten goede zorg krijgen. Daarom geeft de raad advies aan het bestuur van Antes. Denk hierbij aan adviezen over voeding, huisvesting, privacy of activiteiten voor cliënten.

De cliëntenraad:

  • komt op voor de belangen van cliënten
  • vertelt wat cliënten van de zorg bij Antes vinden
  • kijkt of er zaken verbeterd kunnen worden
  • geeft informatie aan cliënten
  • geeft advies over ontwikkelingen bij Antes
  • heeft overleg met andere cliëntenraden

Wie zitten er in de cliëntenraad?

In de cliëntenraad zitten mensen die behandeld worden bij Antes. Ook kunnen er mensen in zitten die hun behandeling al achter de rug hebben. Allemaal hebben ze dus ervaring met Antes.

Hoe werkt de cliëntenraad?

De cliëntenraad vergadert regelmatig. We bespreken dan onderwerpen die op dat moment belangrijk zijn. Regelmatig is de directie of het bestuur van Antes aanwezig om te overleggen.

Verder bezoeken we regelmatig de afdelingen. Of we houden daar spreekuur. We bespreken dan de zorg en wat er beter kan. Ook horen we graag wat jij belangrijk vindt. Heb je vragen, dan geven we daar graag antwoord op, of we sturen je door naar de juiste persoon.

Wat doet de cliëntenraad niet?

De cliëntenraad houdt zich met algemene zaken bezig. Heb je een klacht of een persoonlijke wens? Dan kun je niet bij ons terecht. Neem in dat geval contact op met je behandelaar of begeleider, de patiëntenvertrouwenspersoon of de klachtencommissie.

Jouw mening telt

Laat ons weten wat je vindt van de zorg bij Antes. Heb je ideeën of tips, dan horen wij die graag. Ben je enthousiast en wil je meedenken? Neem dan contact met ons op.

Contactgegevens

Voor vragen kun je contact opnemen met:

Sabine van Kralingen
E s.vankralingen@parnassiagroep.nl
T 06 - 52 56 83 12

Nera Thomassen
E n.thomassen@parnassiagroep.nl
T 06 - 52 49 25 64